Klanttevredenheid: Uw mening telt!

Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Dit doen we op verschillende manieren, zoals het uitbreiden van onze online diensten, het uitvoeren van klantreizen en het aanpassen van onze briefteksten met duidelijk en helder taalgebruik. Het belangrijkste is natuurlijk van u te horen hoe u de dienstverlening ervaart, zodat wij op basis daarvan onze dienstverlening kunnen aanpassen op uw voorkeuren/wensen.

Geef uw mening

Na het aanvragen van een dienst of product kan het zijn dat u van ons een mail ontvangt. Bij een online aanvraag vragen we uw mening anoniem te geven aan het einde van het aanvraagformulier. Beoordelen is eenvoudig; door te klikken op een smiley geeft u aan hoe tevreden u bent. Na uw keuze voor een smiley volgt een korte vragenlijst. Het invullen hiervan duurt ongeveer één minuut.

Wat gebeurt er met uw reactie?

Wij ontvangen graag uw reactie, hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen op uw wensen/voorkeuren. In uw beoordeling kunt u aanvullende informatie geven. Dit geeft ons inzicht in wat we goed doen en wat we nog kunnen verbeteren. Kleine aanpassingen kunnen we snel doorvoeren. Grotere aanpassingen kunnen wat meer tijd in beslag nemen. En soms kunnen we door technische redenen feedback niet (meteen) toepassen.

Privacy

Uw privacy is belangrijk voor ons. Daarom zorgen wij ervoor dat we zorgvuldig, veilig en vertrouwelijk met uw gegevens omgaan. Bekijk onze privacyverklaring.

Uw feedback blijft altijd anoniem. Dit betekent dat u uw mening kunt geven, zonder dat uw naam bij ons bekend is. Als u het goed vindt dat wij eventueel contact met u opnemen naar aanleiding van uw beoordeling, dan kunt u uw contactgegevens invullen.

Ook kunt u natuurlijk uw tip of opmerking naar aanleiding van het afnemen van een product of dienst ook melden op ons contactformulier.

Helpt u ook mee? Alvast bedankt!

Feedback button