Ben jij de zelfstandige, klantgerichte allround ondersteuner die het gaaf vindt om samen met onze recruiter toptalent aan te trekken voor gemeente Dronten? Dan komen we graag met jou in contact!

Recruitment assistent

Maximaal € 3.732 bij 36 uur werken  I  32 – 36 uur I 17,05% Individueel Keuzebudget vrij te besteden

Over de functie
Als gemeente staan we voor grote uitdagingen en verschillende opgaven. Daarbij willen we als gemeente en organisatie groeien. We vragen je om hier een actieve bijdrage te leveren door de juiste mensen te werven voor uiteenlopende rollen. Dit doe je niet alleen. Samen met onze recruiter sta je aan de lat voor het vinden en binnen halen van de meest ideale kandidaten uit de markt. Je bent een onmisbare schakel in het wervings- en selectieproces. Jij ondersteunt onze recruiter door verschillende taken te doen. Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • het bewerken en redigeren van vacatureteksten,
  • het publiceren en beheren van vacatures op ons intranet en externe sites (Talentenregio) en social media,
  • zorgdragen voor alle administratieve afhandelingen rondom vacatures,
  • het bijhouden van het vacatureoverzicht en planning,
  • meedenken met en het uitvoeren van onze wervingscampagnes,
  • ondersteunen bij het screenen van de sollicitanten,
  • het inplannen van interviews,
  • het telefonisch beantwoorden van vragen van kandidaten over vacatures
  • Je bent de steun en toeverlaat van de recruiter, de HR-adviseurs en onze managers bij het invullen van vacatures. Je denkt op alle fronten proactief mee. Ons doel is dat wij het juiste talent en de meest ideale kandidaten binnen halen en daarvoor hebben we jouw creativiteit, durf, lef en ondernemersgeest nodig.

Kortom, een afwisselende functie binnen een omgeving die in ontwikkeling is en die ruimte geeft aan medewerkers om hun talent te benutten! Durf je dit aan, dan nodigen wij je uit om te reageren.

  • Een rol met impact; in je rol draag je namelijk bij aan dat de afhandeling van de vacatures soepel verloopt en dat we de beste kandidaten uit de markt kunnen halen.
  • Werken in ons flexibele kantoorconcept, met alle ruimte om je werk-privé balans te regelen.
  • Een tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast na een jaar.
  • Inschaling op basis van ervaring in schaal 8 van de Cao Gemeenten.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% bovenop het bruto maandsalaris. Dit kun je op verschillende manieren besteden.
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP.
  • Gratis reizen voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; wanneer je met de auto naar je werk komt geldt een marktconforme reiskostenvergoeding.

Je bent een energieke en creatieve collega, die beschikt over organisatietalent en vernieuwingskracht. Je bent accuraat, doortastend, oog voor detail en heb gevoel voor taal. Je schrijft makkelijk en staat met plezier jouw klanten te woord. Je bent gedreven, commerciële instelling en resultaatgericht. Je kunt goed samenwerken.

Ervaring met werving en selectie is geen vereiste. Wij staan open voor kandidaten die het vak willen leren en het gaaf vinden om deze job te gaan doen. Vanzelfsprekend ben je geïnteresseerd en leergierig op het HR-vakgebied.

Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau (4), blijkend uit een afgeronde opleiding bij voorkeur op het gebied van communicatie en/of HR. En hebt het talent voor deze job en de drive om je te blijven ontwikkelen in het vakgebied.

Onder het motto ‘Dronten op Koers’ timmeren we in de gemeentelijke organisatie volop aan onze weg naar de toekomst. Deze beweging zetten we de komende jaren door en het team HRM speelt hierin een sleutelrol. Deze rol biedt alle ruimte aan vernieuwende inzichten en initiatief. Jouw bijdrage is van harte welkom!

Omdat we zien dat we als team HRM het verschil kunnen maken, werken we hard aan de versteviging van onze bijdrage in de organisatie. Dat doen we vanuit verschillende verantwoordelijkheden en rollen die we zoveel mogelijk samen delen. Ons team bestaat op dit moment uit: een directieadviseur, een adviseur leren & ontwikkelen (Dronten Academie), vier HR adviseurs, een HR (beleids)adviseur in een vrije rol en vier personeels- en salarisadministratieprofessionals (PSA).

Procedure

Deze vacature staat gelijktijdig open voor interne (gemeente Dronten, Talentenregio en SWiF) en externe kandidaten. We sluiten de vacature zodra we de kandidaat hebben gevonden.

Wil je meer weten over de functie en het team waarin je terecht komt? Neem dan contact op met Vincent Boezen, teammanager: 06 51 77 85 05

Voor meer informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met Tuba Ulger via 14 0321.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.