Sta jij sterk in je schoenen als het gaat over de archiefwet en de informatiehuishouding? Wil je meedenken over digitaliseren, automatiseren en robotisering? Kan jij daarnaast klantgericht denken, ben jij communicatief sterk en hou jij van aanpakken? Dan komen we graag met jou in contact!

Recordbeheerder

 Maximaal €3732,- bij 36 uur werken | 24-36 uur | 17,05% Individueel Keuzebudget (IKB) vrij te besteden

Over de functie
Als recordbeheerder bij de gemeente Dronten ben je dagelijks actief bezig met de informatiehuishouding binnen onze organisatie. Je taken bestaan, naast de gebruikelijke werkzaamheden als archiveren en beheren van digitale informatie en archiefbescheiden, ook uit het actief begeleiden van je collega’s bij het Digitaal Transformeren.

Naast je  communicatie- en adviesvaardigheden vraagt deze functie om de volgende competenties:

  • Je kunt zelfstandig en proactief werken;
  • Je bent klantgericht;
  • Je denkt en werkt procesmatig;
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Je bent leergierig en houdt de ontwikkelingen binnen het werkveld bij.

Om de kwaliteit die wij willen leveren te kunnen waarborgen, eisen wij het volgende:

  • Je beschikt over een afgeronde Hbo-opleiding en hebt affiniteit met (digitaal) informatiebeheer/archivering;
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van (digitale) documentaire informatievoorziening en/of informatiemanagement;
  • Je bent enthousiast over je vakgebied en bent in staat om dit samen met je vakkennis actief te delen met de medewerkers;
  • Je hebt inzicht in de structuur van processen binnen de gemeente;
  • Je hebt affiniteit met projectmatig werken.
  • Werken in ons flexibele kantoorconcept, met alle ruimte om je werk-privé balans te regelen;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd van een jaar. Bij goed functioneren uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Inschaling op basis van ervaring in schaal 8 van de Cao Gemeenten;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% bovenop het bruto maandsalaris. Dit kun je op verschillende manieren besteden;
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP;
  • Gratis reizen voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; wanneer je met de auto naar je werk komt geldt een marktconforme reiskostenvergoeding. Daarnaast is er ook een fietsplan.

Team DIV bestaat op dit moment uit een recordbeheerder/Coördinator DIV en twee medewerkers DIV. Kwaliteit staat bij team DIV hoog in het vaandel. Op dit moment zit team DIV in een transitie. Werd er vroeger veelal met fysieke archieven gewerkt, vandaag de dag gaat dit ‘bijna’ allemaal digitaal. Hierin worden dan ook veel veranderingen in doorgevoerd zoals de digitale transformatie.

Procedure
Deze vacature wordt tegelijk intern en extern opengezet.  De vacature staat online tot en met 11 december 2022. We reserveren donderdagmiddag 15 december voor de sollicitatiegesprekken.  

Wil je meer weten over de functie en het team waarin je terecht komt of heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met:

–          Ina Zut, Coordinator /recordbeheerder DIV | i.zut@dronten.nl

–          Niek van Beek, Trainee IMF | n.van.beek@dronten.nl

–          Hetty Jongenelen,  HR Adviseur | h.jongenelen@dronten.nl

Voor deze functie wordt gelijktijdig intern en extern geworven. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.