Kunstwerk hal gemeentehuis

Ben jij de verbindende kracht die de boa’s in Dronten aanstuurt? Een jong groeiend team dat zich inzet voor het vergroten van de leefbaarheid en veiligheid in onze gemeente heeft een daadkrachtige leider nodig. Mooi werk met enorme maatschappelijke waarde. Wil jij hieraan bijdragen en je leidinggevende talenten bij ons inzetten?

Coördinator BOA   

Maximaal 4.208,00 bij 36 uur | 36 uur per week | 17,05% Individueel Keuzebudget vrij te besteden 

Over de functie
We hebben een jong team dat groeit en behoefte heeft aan de juiste aansturing. Heldere doelen en coaching. Als Coördinator boa handhaving stuur jij de boa’s operationeel aan. Je bent hun eerste aanspreekpunt bij werkinhoudelijke vragen. Je geeft adviezen en/of biedt hen een luisterend oor. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de werkplanning en weekroosters, maakt een analyse van meldingen en bepaalt op basis van het uitvoeringsprogramma wat de grootste risico’s zijn, waar we onze capaciteit met prioriteit moeten inzetten en monitort vervolgens werkprocessen. Je bent de belangrijke schakel in het vertalen van de bestuurlijke besluiten naar de uitvoering en bent dus ook het aanspreekpunt intern en extern als het gaat om de boa-gerelateerde taken. Hierin krijg je alle steun van de teammanager.

Een ander belangrijk onderdeel van je functie is regelmatige afstemming met onze netwerkpartners (zoals politie, OM, Veiligheidsregio, Provincie) en regiopartners als het gaat om ondermijning. Je voert, samen met de teammanager, de (ontwikkel)gesprekken met de boa’s. Daarnaast ben je sparringpartner van de teammanager en deel je jouw visie mee over de boa-organisatie van de toekomst.

Wij vinden jouw talenten(ontwikkeling) erg belangrijk en je krijgt alle ruimte om je talenten te benutten.

  • Je bent duidelijk en toegankelijk en werkt vanuit de bedoeling;
  • Je bent praktisch ingesteld. Je weet hoe het kan zijn om onprettige situaties of conflicten mee te maken en hoe je hier mee om moet gaan.
  • Je weet hoe je het team kan begeleiden en verder brengen. Tegelijkertijd schroom je niet om harde beslissingen te nemen en “moeilijk” boodschap over te brengen.
  • Mbo+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in een coördinerende, aansturende (project)leidersrol;
  • Kennis van het taakveld vergunningverlening, toezicht en handhaving (of in staat deze kennis snel op te doen).

Gemeente Dronten en het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving bieden jou een inspirerende werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Een omgeving die bovendien bekend staat om haar vernieuwingskracht. Samen pionieren, innoveren en mogelijk maken is hoe het hier werkt. Daarnaast kun je uitkijken naar:

  • Werken in ons flexibele kantoorconcept, met alle ruimte om je werk-privé balans te regelen.
  • Een tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast na een jaar.
  • Een salaris van maximaal € 4.208,00 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% bovenop het bruto maandsalaris. Dit kun je op verschillende manieren besteden.
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP.
  • Gratis reizen voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer; wanneer je met de auto naar je werk komt geldt een marktconforme reiskostenvergoeding, eventueel in combinatie fiscale uitruilmogelijkheden binnen het IKB.
Foto’s t.b.v. vacatures

Procedure
Deze vacature staat gelijktijdig in- en extern online. We sluiten de vacature zodra we de geschikte kandidaat hebben gevonden. Onder intern verstaan we de medewerkers van de gemeente Dronten, Talentenregio en SWiF.

Wil je meer weten over de functie en het team waarin je terecht komt? Neem dan t/m 21 augustus contact op met Wessel Meinsma via 14 0321. Vanaf 22 augustus kun je contact opnemen met teammanager Amela Koppelman via 14 0321. Voor meer informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met Tuba Ulger via 14 0321.